Виховна робота у Державному навчальному закладі«Вище професійне училище №11 м. Хмельницького» є невід’ємною складовою освітнього процесу.
В умовах війни її діяльність є надзвичайно важливою, тому найважливішими напрямами виховної роботи є:
- психологічна та емоційна підтримка здобувачів освіти;
- навчання правил поведінки в умовах воєнного стану (під час повітряних тривог, поводження з вибухонебезпечними предметами, перша медична допомога тощо);
- адаптація та підтримка здобувачів освіти з числа ВПО;
- розвиток критичного мислення та медіаграмотності;
- національно-патріотичне виховання.
Враховуючи вищезазначене, головною метою виховної роботи у нашому закладі є формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Пріоритетними напрямами виховної діяльності є:
- розвиток учнівського самоврядування;
- єдність навчального та виховного процесів;
- формування училищних традицій;
- розвиток волонтерських ініціатив.
- розвиток гуманістичного мікроклімату, культури взаємовідносин, здорового способу життя;
- формування творчої атмосфери;
- підвищення ефективності інформаційно – просвітницької роботи;
- виховання молоді з патріотичних, гуманістичних позицій;
- удосконалення індивідуальної, виховно-профілактичної роботи зі здобувачами освіти;
- соціально-психологічний супровід здобувачам освіти в умовах війни;
Завданнями виховної роботи є:
- виховання кожного здобувача освіти як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях;
- сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
- розвиток учнівського самоврядування як осередку самореалізації громадянського виховання;
- стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти здобувачів освіти та розвитку їх життєтворчої компетентності;
- впровадження оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Система виховної роботи закладу забезпечує:
- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
- розвиток активності здобувачів освіти у різних видах діяльності, творчий розвиток їх здібностей та інтересів;
- згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
- соціальна захищеність і підтримка здобувачів освіти;
- співпраця з дитячими молодіжними та громадськими організаціями;
- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед здобувачів освіти;
- концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.