Виховна робота

Виховна робота у Державному навчальному закладі«Вище професійне училище №11 м. Хмельницького» є  невід’ємною складовою освітнього процесу.

В умовах війни її діяльність є надзвичайно важливою, тому найважливішими напрямами виховної роботи є: 

  • психологічна та емоційна підтримка здобувачів освіти;
  • навчання правил поведінки в умовах воєнного стану (під час повітряних тривог, поводження з вибухонебезпечними предметами, перша медична допомога тощо);
  • адаптація та підтримка здобувачів освіти з числа ВПО;
  • розвиток критичного мислення та медіаграмотності;
  • національно-патріотичне виховання. 

Враховуючи вищезазначене, головною метою виховної роботи у нашому закладі є формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

Пріоритетними напрямами виховної діяльності є: 

  • розвиток учнівського самоврядування;
  • єдність навчального та виховного процесів;
  • формування училищних традицій;
  • розвиток волонтерських ініціатив.
  • розвиток гуманістичного мікроклімату, культури взаємовідносин, здорового способу життя;
  • формування творчої атмосфери;
  • підвищення ефективності інформаційно – просвітницької роботи;
  • виховання молоді з патріотичних, гуманістичних позицій;
  • удосконалення індивідуальної, виховно-профілактичної роботи зі здобувачами освіти;
  • соціально-психологічний супровід здобувачам освіти в умовах війни;

Завданнями виховної роботи є:

  • виховання кожного здобувача освіти як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях;
  • сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
  • розвиток учнівського самоврядування як осередку самореалізації громадянського виховання;
  • стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти здобувачів освіти та розвитку їх життєтворчої компетентності;
  • впровадження оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.

Система виховної роботи закладу забезпечує:

  • активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
  • організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
  • розвиток активності здобувачів освіти у різних видах діяльності, творчий розвиток їх здібностей та інтересів;
  • згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
  • соціальна захищеність і підтримка здобувачів освіти;
  • співпраця з дитячими молодіжними та громадськими організаціями;
  • співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед здобувачів освіти;
  • концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.